tisdag 26 juni 2012

You keep bringing out the best in me

Igår skulle jag fika lite med fina Bella, men detta slutade i att vi bestämde oss för att ta en tur ner för gågatan. Dels för att jag ville inom Yves Rocher och dels för att jag ville kika på de olika H&M på vägen om de hade det där supersnygga Confetti-lacken inne. Vi gick in på tre (3!) olika H&M och de var slut på allihop. Men det blev såklart en hel del annat eftersom de verkar ha REA precis överallt!

På H&M hittade vi något som jag i alla fall aldrig sett där tidigare, nämligen Liquid Eye Shadow. Dessa fanns i guld, silver och brons (eller koppar). Jag köpte SÅKLART en i koppar. Det går så bra ihop med mina ögon! Förutom det blev det en nagellacks-loot och annat skoj. Här kommer en liten lista!


H&M, Liquid Eye Shadow, Copper



Viva La Diva, Mix & Match Eyebrow Colour, #2. Blond


Ecotools Bamboo Blush Brush 


IsaDora, Eye Shadow Palette, #54 Delerious
(till vänster hela paletten, till höger de olika skuggorna i större och bättre format)

MNY, Nagellack, #265 (hallonrött lack med olikfärgade glitterpartiklar)
MNY, Nagellack, #142A (silvrigt lack med olika stora, silvriga glitterpartiklar)
H&M, Nagellack, Jo Is In The House (genomskinligt lack laddat med silvrigt glitter)
H&M, Nagellack, Purple Glitter (lila lack med guldigt glitter och skimmer)



Yves Rocher (Luminelle), Läppstift, Hallon 


Yves Rocher, Waterproof Eye Pencil, #05 Turquoise
Yves Rocher (Couleurs Nature), Lip Pencil, #02 Mauve

Jag rekommenderar ALLA att gå ut och leta sommarfynd, för det är väldigt många affärer som har REA nu! Jag kommer återkomma mer till dessa produkter när de är prövade. 

1 kommentar:

  1. OHH - ska genast kolla krämskuggorna när jag kommer in till civilisation nästa gång!

    SvaraRadera